Actorul american, Robin Williams, cunoscut pentru rolurile sale din filme precum "Cercul poeţilor dispăruţi", "Good Will Hunting" şi "Mr. Doubtfire", a fost găsit decedat la ora locală 11:55 a.m. Poliţia din Marin County informează într-un comunicat că "un individ de sex masculin. declarat mort la ora 12:02, a fost identificat ca fiind Robin McLaurin Williams, în vârstă de 63 de ani" şi că "o cauză principală ar fi sinuciderea prin asfixiere". Autopsia a fost programată pentru ziua de marţi, la biroul local de medicină legală.

          Actorul a fost văzut ultima oară în viaţă de soţia sa (Susan Schneider), duminică seară, în jurul orei locale 10:00.
          Aceasta a declarat: "Inima mi-e frântă. În numele familiei lui Robin, cerem să ni se respecte viaţa privată în această perioadă de durere profundă. Aşa cum a rămas în memoria tuturor, sperăm că nu decesul sau va fi elemntul central, ci nenumăratele momente de bucurie şi râsetele oferite de milioanele de oameni"
      
          Varianta sinuciderii este întărită şi de faptul că actorul suferea de depresie, dar mai ales de trecutul sau marcat de droguri şi alcool. Aceste probleme nu au fost niciodată ascunse de către actor. Acesta a stat departe de alcool timp de 20 de ani, până în 2005 când a recidivat, în timpul filmărilor pentru "Marele Alb".


          Actorul declara pentru publicaţia Parade: ""Într-o zi, am intrat într-un magazin şi am văzut o sticlă mică de Jack Daniel's. Apoi am auzit o voce (...) care îmi şoptea la ureche: «Hei, ia doar o gură, doar una». Am băut şi apoi a fost o scurtă perioadă în care îmi spuneam «oh, sunt bine», dar lucrurile au scăpat de sub control atât de repede".
      

          Barack Obama, Jared Leto, Kevin Spacey, Cher, actriţa Sara Michelle, tenismenul Boris Becker, actorul Steve Carrel, sunt doar câţiva dintre cei care şi-au exprimat regretul pentru moartea marelui actor.